Anlatılmak istenen çok iyi anlatılmış bir film. Ya beraber başarır mutlu oluruz. Ya ayrı ayrı yollardan gider hayallarimizin peşinden koşarız. Ben olmak için biz olmaktan vazgeçeriz. Biz olamıyorsak, ben olmak için biz olmaktan vazgecmek gerekir, diyor film. Yani hayyatta ben…devamıAnlatılmak istenen çok iyi anlatılmış bir film. Ya beraber başarır mutlu oluruz. Ya ayrı ayrı yollardan gider hayallarimizin peşinden koşarız. Ben olmak için biz olmaktan vazgeçeriz. Biz olamıyorsak, ben olmak için biz olmaktan vazgecmek gerekir, diyor film. Yani hayyatta ben olarak hayallerininin peşinden koşup başarmak ve biz olarak hayallerininin aşkını yaşamak zordur diyor film ☺️ Film öyle desede karar sizin ☺️
Güzel filmdi.
Spoiler içeriyor
Maalesef, evliliklerle veya uzun berabereliklerle beraber, tükenen aşk ve heyecan konusunu ele alan kaliteli bir film olmuş. Heyecan ve tutku ile başladığınız bir ilişki zamanla sizi nasıl boğdugunu ve yok ettiğini, bu çıkmazdan nasıl kurtulmak istediğini güzel bir şekilde anlatmış…devamıMaalesef, evliliklerle veya uzun berabereliklerle beraber, tükenen aşk ve heyecan konusunu ele alan kaliteli bir film olmuş. Heyecan ve tutku ile başladığınız bir ilişki zamanla sizi nasıl boğdugunu ve yok ettiğini, bu çıkmazdan nasıl kurtulmak istediğini güzel bir şekilde anlatmış film. Ve tabi çocuk. İlkişkiye biraz daha katlanmak gereksimi duyulmasını sağlayan etken. Maalesef günümüz hayatında bu filmleri yaşıyoruz sıkça.
Spoiler içeriyor
Hayatının bir bölümünde katı ırkçı düşüncelere sahip genç birinin, hapse girip çıktıktan sonra, hapiste yaşadığı olayların etkisiyle, bu tür düşüncelerin hayatta tam anlamıyla karşılığınin samimi bir şekilde yer bulmadığını. Irkçılık gibi bir düşüncenin saçma ve sürdürülebilirlik açısından insani olmadığınna kanaat…devamıHayatının bir bölümünde katı ırkçı düşüncelere sahip genç birinin, hapse girip çıktıktan sonra, hapiste yaşadığı olayların etkisiyle, bu tür düşüncelerin hayatta tam anlamıyla karşılığınin samimi bir şekilde yer bulmadığını. Irkçılık gibi bir düşüncenin saçma ve sürdürülebilirlik açısından insani olmadığınna kanaat getiriyor. Ve bu şekilde bir yaşam modelinden tamamen kopmak istediğine karar veriyor. Film için şahsi düşüncem, anlatmak istediği; İnsan toplumsal olarak yaşamaya çalışan bir canlıdır. Ve her insan birbirine ihtiyaç duyar. Bu ihtiyaç insan için bir mecburiyetdir. Son sözüm; insan vardır sadece İNSAN.
Toplum olarak bizi yöneten ülke yöneticilerinin eskisinden daha iyi haklar ve hayatları vaad ederek, aslında gelenin gideni aratır bir durum yaşattıklarını. Ve bizi değil aslında kendi hayatlarına yönelik güzelleme yaptıklarını ve bizi uyutmak için yalanlar ile bir güzel masallar uydurduklarını…devamıToplum olarak bizi yöneten ülke yöneticilerinin eskisinden daha iyi haklar ve hayatları vaad ederek, aslında gelenin gideni aratır bir durum yaşattıklarını. Ve bizi değil aslında kendi hayatlarına yönelik güzelleme yaptıklarını ve bizi uyutmak için yalanlar ile bir güzel masallar uydurduklarını çok güzel bir anlatım ile anlatan bir kitap. Şimdi düşünüyorum da George Orwell bu kitabı yaklaşık 80 sene önce yazdı. Ve günümüzde hala değişen bişey yok.
İlk kez bu şekilde izleyicinin yönlendirme yapabildiği bir film izledim. Açıkçası filmin sonunu getiremedim. Filmin daha doğrusu bir sonu var mı onu da bilmiyorum ☺️ Değişik varyasyonlar denedim ama bir yerde takılıyor. Ve beynim yandı bırakmak zorunda kaldım ☺️
Yaşam dediğimiz, düzen dediğimiz olgular nasıl bir anda değişir sonucunu bize izlettiriyor film. Ve en zor zamanlarımız sevdiklerimiz ile olan bağımız ve kaybetme gerçeğiyle nasıl karşı karşıya kalabileceğimiz.
1. Sezonu bitirdim ve gerçekten çok etkilendim. Birincisi şu inandığın şeyden asla vazgeçme. İkincisi yaşadıklarimızın ve yaptığımız hataların tek sorumlusu kesinlikle sadece biz değiliz. Çevresel etkilere maruz kalıyoruz. Ve sevdiğin insanlardan asla vazgeçme. Ne olursa olsun vazgeçme. Diğer sezonları da…devamı1. Sezonu bitirdim ve gerçekten çok etkilendim. Birincisi şu inandığın şeyden asla vazgeçme. İkincisi yaşadıklarimızın ve yaptığımız hataların tek sorumlusu kesinlikle sadece biz değiliz. Çevresel etkilere maruz kalıyoruz. Ve sevdiğin insanlardan asla vazgeçme. Ne olursa olsun vazgeçme. Diğer sezonları da ekleyeceğim. Şimdilik bu kadar. ☺️
Not: 2. Sezonu bitirdim.
Spoiler içeriyor
Gelecekde veya artık günümüzde de teknolojik yaşamın insan hayatını olumlu veya olumsuz nasıl etkileyeceği konusunda yapılmış inanılmaz bir dizi olmuş. İnsanoğlu robotik insana doğru gidiyor diyebileceğimiz teknolojik gelişmeleri başarılı bir şekilde işlendiği bir dizi.
Spoiler içeriyor
Evet yine yokluk içinde yaşayan insanlar, ve yine para hırsı ile olmadık planlar yapıyorlar. Ve tabi işin içinde para ve hırs olunca cinayetler de kaçınılmaz oluyor. Böyle filmleri seviyorum. Çünkü hayatın içinde maalesef bu duygular ve olumsuz sonuçları ile sık…devamıEvet yine yokluk içinde yaşayan insanlar, ve yine para hırsı ile olmadık planlar yapıyorlar. Ve tabi işin içinde para ve hırs olunca cinayetler de kaçınılmaz oluyor. Böyle filmleri seviyorum. Çünkü hayatın içinde maalesef bu duygular ve olumsuz sonuçları ile sık karşılaşıyoruz. Tavsiye ederim.