Yani Netflixte görünce merak ettim izledim. 11 dakika zaten, kısa film gibi ama belgesel. 5-6 tane baba var onların sohbetini gösteriyor. Babaların çocukları trans, onların hikayesini, korkularını, başına neler geldiğini vs anlatıyorlar. 11 dk izlemek isterseniz,pek yorum yapacak bişey değil.…devamıYani Netflixte görünce merak ettim izledim.
11 dakika zaten, kısa film gibi ama belgesel.
5-6 tane baba var onların sohbetini gösteriyor.
Babaların çocukları trans, onların hikayesini, korkularını, başına neler geldiğini vs anlatıyorlar.
11 dk izlemek isterseniz,pek yorum yapacak bişey değil.
6/10
Kesinlikle ama kesinlikle okunmalı dediğim kitaplardan.gittiğim her yerde herkesede öneriyorum.yazım tarzı,kurgusu,alt yapısı kitabın boşuna uzatılmaması ya da kısa tutulmaması her bölüm için orantılı sayfa sayısı.kitabin konusunda ki;bakış açıları, yaşanacaklar, pişmanlık ve paralel evren teorisi... mükemmel bir eser daha okumak iser…devamıKesinlikle ama kesinlikle okunmalı dediğim kitaplardan.gittiğim her yerde herkesede öneriyorum.yazım tarzı,kurgusu,alt yapısı kitabın boşuna uzatılmaması ya da kısa tutulmaması her bölüm için orantılı sayfa sayısı.kitabin konusunda ki;bakış açıları, yaşanacaklar, pişmanlık ve paralel evren teorisi... mükemmel bir eser daha okumak iser misiniz? O zaman Are you READY? gece yarısı kütüphanesi tam size göre:)
Ölümcül bir yalnızlık bu Konuşsan bilirsin sesinin Hiçbir zihne ulaşamayacağını Ama alışkanlıktan açamazsın ağzını Fazladan bir kaç kelime kurban etmemek Gibi kötü alışkanlıklar edinmişsindir Yaşam sana tamiri mümkün olmayan Kırgınlıklar yaşatmıştır ve üstüne Yaşamak için tüm nedenlerin Elinden almıştır Şimdide…devamıÖlümcül bir yalnızlık bu
Konuşsan bilirsin sesinin
Hiçbir zihne ulaşamayacağını
Ama alışkanlıktan açamazsın ağzını
Fazladan bir kaç kelime kurban etmemek
Gibi kötü alışkanlıklar edinmişsindir
Yaşam sana tamiri mümkün olmayan
Kırgınlıklar yaşatmıştır ve üstüne
Yaşamak için tüm nedenlerin
Elinden almıştır
Şimdide her an fotoğraf çekinir gibi
Gülümsemen beklenmektedir
Fakat gücüm yok diyemez
Ya da yeter diye haykıramazsın
Çünkü artık tüm hakları
Elinden alınmış bir yaşamak
Mahkumusun.
Filmegitmedenonce kardeş bu diziyi ilişki tavsiyesine ihtiyaç duyan erkekler için önermiş. Başrol oğlanın "green flag" olduğunu söylüyor. Bu bayrak işini çıkartanın ne kadar lanet varsa üzerine olsun. Ortası yok ki bu işin. Kimisi sadece güven duyabileceği insan için bunu söylüyoken…devamıFilmegitmedenonce kardeş bu diziyi ilişki tavsiyesine ihtiyaç duyan erkekler için önermiş. Başrol oğlanın "green flag" olduğunu söylüyor. Bu bayrak işini çıkartanın ne kadar lanet varsa üzerine olsun. Ortası yok ki bu işin. Kimisi sadece güven duyabileceği insan için bunu söylüyoken bi başkası çıkıp etli nohut yiyen kızla olmaz amk ya diyebiliyor. Bir kez daha söylüyorum derhal ve derhal bu işin robotize edilmesi lazım. Ben bu diziyle vakit kaybedeceğime Black Mirror'un Hang the DJ bölümünü tekrar izleme taraftarıyım. İlişki tavsiyesini diziden alacak halimiz yok. Gider ana babamızın sorunlu evliliğine bakar ne noktada haddimi bileceğiz hangi konuda ne yapacağız analiz ederiz. Herkes işine baksın.
arkadaşlar ben basit bir kızım bir dizide toksik masküleniteyi yenmiş karakter varsa ben o diziyi çok beklemeden bitiririm. diziyi konusu bakımından da beğendim dizi akıyor zaten. favorim Garrett oldu çünkü Hannah'a aşık olduktan sonra kişiliğini ve alışkanlıklarını iyileştirme yönünde çabalayan…devamıarkadaşlar ben basit bir kızım bir dizide toksik masküleniteyi yenmiş karakter varsa ben o diziyi çok beklemeden bitiririm. diziyi konusu bakımından da beğendim dizi akıyor zaten. favorim Garrett oldu çünkü Hannah'a aşık olduktan sonra kişiliğini ve alışkanlıklarını iyileştirme yönünde çabalayan bir karakter kendisi ve böyle bir karakter her zaman daha çok dikkat çeker ve kızlar tarafından sevilir green flag diyenler çok haklıymış yani. Dean ve Allie için de iyi düşüncelerdeyim ama çok göremedik çünkü zaten bölüm sonlarında görmeye başladık o yüzden onların konusu diğer sezonda daha çok geçecek gibii
film bittiğinde içimde kalan şey net bir ağırlık. Gaspar Noé, insanın en çürük yanını alıp yüzüne vuruyor resmen. Philippe Nahon’un canlandırdığı o kasap karakteri… yalnız, öfkeli, sistem tarafından ezilmiş, sürekli içinden konuşan bir adam. monologları dinlerken bazen kendi karanlık düşüncelerimi…devamıfilm bittiğinde içimde kalan şey net bir ağırlık. Gaspar Noé, insanın en çürük yanını alıp yüzüne vuruyor resmen. Philippe Nahon’un canlandırdığı o kasap karakteri… yalnız, öfkeli, sistem tarafından ezilmiş, sürekli içinden konuşan bir adam. monologları dinlerken bazen kendi karanlık düşüncelerimi duyuyorum gibi geldi.
film sana “insan dediğin aslında ne kadar yalnız ve ne kadar kolay kırılıyor” diyor. şiddet, intikam, cinsellik, başarısızlık… hepsi çıplak halde önümüzde. hiçbir şey romantize edilmiyor, hiçbir teselli sunulmuyor. Noé’nin kamerası acımasız, seyirciyi de konfor alanından çıkarıp o pisliğe sokuyor.
bana göre varoluşun en rahatsız edici sorularından birini soruyor. sistem seni ezdikten, umutlarını kırdıktan sonra geriye ne kalıyor? cevap pek iç açıcı değil.
kolay film değil, keyif almak için izlemiyorsun. daha çok kendine bakmak, içindeki o sessiz öfkeyi ve boşluğu hatırlamak için izliyorsun. bitirdiğimde “iyi ki izlemişim ama bir daha ne zaman veya tekrardan izlemek isterim bilmiyorum” dedim.
karanlık seven, düşünmeyi sevenler için sağlam bir yapım.
Scarlett Johansson yüzüne baktığımda gözlerinin içinde kaybolduğum sürekli yüzüne bakabileceğim güzellikte bir insan. Filme gelince aksiyon konusunda film başında hoş başlasa da bilim kurgu kısmında filmin sonuna doğru bilimden tamamen uzaklaşıp sadece kurguya düşüyor ve senaristin filmin sonunu oldu bittiye…devamıScarlett Johansson yüzüne baktığımda gözlerinin içinde kaybolduğum sürekli yüzüne bakabileceğim güzellikte bir insan. Filme gelince aksiyon konusunda film başında hoş başlasa da bilim kurgu kısmında filmin sonuna doğru bilimden tamamen uzaklaşıp sadece kurguya düşüyor ve senaristin filmin sonunu oldu bittiye getirdiğini düşünüyorum. 6/10 O da Scarlett in fiziksel güzelliği için 😄
N'eylersin ölüm herkesin başında. Uyudun uyanamadın olacak Kim bilir nerde, nasıl, kaç yaşında? Bir namazlık saltanatın olacak. Taht misali o musalla taşında. Cahit Sıtkı Tarancı