Evet harika keyifli bir film belki.. fakat ailenizde kanser hastası biri varsa eğer film ne kadar keyifli olsada asla aşk kısmına odaklanamıyorsunuz, o yüzden başlamadan bu kısmı düşünmeniz gerek sanırım..
Filmi ilk izlemeye başladığımda bana biraz sıkıcı ve yavaş ilerliyormuş gibi geldi. Ancak hikâye ilerledikçe olayların yön değiştirmesi ile filmi daha ilgi çekici bulmaya başladım. Çok üst düzey bir yapım olduğunu düşünmesem de, atmosferi ve gizem unsurları sayesinde beni çıtırdan…devamıFilmi ilk izlemeye başladığımda bana biraz sıkıcı ve yavaş ilerliyormuş gibi geldi. Ancak hikâye ilerledikçe olayların yön değiştirmesi ile filmi daha ilgi çekici bulmaya başladım. Çok üst düzey bir yapım olduğunu düşünmesem de, atmosferi ve gizem unsurları sayesinde beni çıtırdan yakalamayı başardı. Genel olarak keyif aldığım, boş vakitte rahatlıkla izlenebilecek çıtır çerez bir film olduğunu düşünüyorum.
Yeni sezonun da hiç bozmayıp aynı tempoda devam etmesi harika. Dizi resmen akıyor; gereksiz aşk sahneleri bile rahatsız etmiyor. Tam çıtır çerezlik, keyifle izlenen bir dizi.
Yani üst düzey akıcı olmasa da uzun süredir gençlik dizisi izlememiş biri olarak keyifli buldum, izlenebilirliği yüksek germiyor ve o gençlik heyecanını yansıtıyor.
Bir saat kırk beş dakikalık bir film nasıl bu kadar sıkıcı olabilir, gerçekten anlamıyorum. 1.25 hızda izlemek bile kurtarmadı. Robert Pattinson izlemek isterseniz tam bir görsel şölen ama onun dışında gereksiz abartılmış bir film maalesef.
Üçüncü sezon da diğerleri gibiydi denebilir zaten çok büyük beklentiyle izlenen bir dizi değil ama son sezon aşırı sıkıcıydı. Çerezlik bir dizi evet ama bu kadar da sıkmamalıydı.
Okurken başta herkesin birbirine karışmadığı, martıların özgürce yaşadığı huzurlu adanın verdiği sakinlik; zamanla bu dinginliğin yerini fark ettirmeden büyüyen bir baskı ve huzursuzluk hissine bıraktı. Kitap bu yönüyle, huzurun ne kadar kırılgan olduğunu, insan eliyle nasıl kolayca yok edilebildiğini ve…devamıOkurken başta herkesin birbirine karışmadığı, martıların özgürce yaşadığı huzurlu adanın verdiği sakinlik; zamanla bu dinginliğin yerini fark ettirmeden büyüyen bir baskı ve huzursuzluk hissine bıraktı. Kitap bu yönüyle, huzurun ne kadar kırılgan olduğunu, insan eliyle nasıl kolayca yok edilebildiğini ve toplumların da aynı şekilde nasıl hızlıca değişebileceğini çarpıcı biçimde hissettirdi.
Öncelikle edebi olmayan bir yorum eklemem gerekirse biraz drama queen biri Werther bence, abart yani.. Sonrasında ise inceleme yazabilmek için öncelikle kitabı okuduktan sonra biraz zaman geçmesi gerekiyor. Çünkü kesinlikle bir süre etkisinden çıkamıyorsunuz. Yani bir solukta okunup bir süre…devamıÖncelikle edebi olmayan bir yorum eklemem gerekirse biraz drama queen biri Werther bence, abart yani..
Sonrasında ise inceleme yazabilmek için öncelikle kitabı okuduktan sonra biraz zaman geçmesi gerekiyor. Çünkü kesinlikle bir süre etkisinden çıkamıyorsunuz. Yani bir solukta okunup bir süre hazmedilmesi gerekiyor. Beni etkileyen kısımlarından birinden bahsetmem gerekirse bu betimlemeleri olur sanırım muazzam şekilde tasvir edilmiş olan betimlemeleri. Ve tabii ki acıları, okurken bütün yaşananları kendi içinizde hissettiğiniz acıları..