Spoiler içeriyor
Hayatın içinden bir filmdi gerçekten. Alper’in o kadar narsist, bencil ve itici tavırları vardı ki izlerken katlanamadım. En çok da güzel, akıllı ve neşeli kızlarımın ışığını söndüren bu tarz adamlara nasıl şans verdiklerini anlayamadığım için sinirlene sinirlene izledim. Film, aşk…devamı