Şeker portakalında diyor ya İçimde sanki her an bir şarkı başlayacakmış gibi bir his var. Ne güzel diyo dimi sjsjsjsn devamında ne diyeceğimi bilemedim
Bayramların en sevdiğim yanı baklava yemek o kadar seviyorum deselerki şeker ve tansiyon güvende hiçbir şey olmayacak oturur bir tepsi yerim ya(baklava emojisi)
Spoiler içeriyor
The Time of Fever beklediğimden çok daha iyi bir Kore bl'di. Oyunculukları olsun,hikayesi olsun,çekim açıları olsun oldukça başarılıydı bence. Donghee ve Hotae'nin kimyası da oldukça iyiydi,kiss sahneleri ateş ediyordu resmen. Dizide beni sinir eden sadece iki detay vardı:Birincisi çok görünmese…devamıThe Time of Fever beklediğimden çok daha iyi bir Kore bl'di.
Oyunculukları olsun,hikayesi olsun,çekim açıları olsun oldukça başarılıydı bence.
Donghee ve Hotae'nin kimyası da oldukça iyiydi,kiss sahneleri ateş ediyordu resmen.
Dizide beni sinir eden sadece iki detay vardı:Birincisi çok görünmese de Donghee'nin babasıydı.Pislik herif,oğlunu hasta diye yaftalıyor ve çocuğa şiddet uyguluyordu.İkincisi ise sonunun çok saçma ve açık uçlu olmasıydı.
Finalde ikili tekrar karşılaştı ve ikisi de hala birbirlerini seviyormuş gibi görünüyordu.Yani araya giren mesafe ve zaman birbirlerine olan hislerini değiştirmemişti.Ee o zaman bu dram niyeydi?Neden Hotae Donghee gitti diye bu kadar perişan oldu hatta kaza geçirdi,bacağı kırıldı ve yüzmeyi bırakmak zorunda kaldı?
Neyse The Time of Fever başarılı bulduğum,sevdiğim,izlerken keyif aldığım bir Kore bl'di.Herkese tavsiye ederim,zaten dizi kısacık,6 bölümden oluşuyor ve her bölüm 20-22 dakika arası,kısa sürede izleyip bitirilebilecek bir dizi.
Puan:8/10
2026/24.Dizi
Hey everybody, whats upp? Bugünkü konumuz sitcomlar. Durum komedileri. En sevdiğiniz sitcom nedir, neden en çok onu seversiniz ve sizce Türk dizilerinde sitcom olabilme potansiyelini sağlayan diziler hangileridir?