Ben küçükken ablam bana kitabını almıştı, hatta iki cildini birden. O kadar severek okumuştum ki, filmde de aynı bakış açısını korumaları beni çok mutlu etti. Her karakterin gözünden hikâyeyi görmek kitaptaki tadı filme de taşımış. Çok başarılı buldum, kesinlikle izlenesi…devamı